תחנת השוק
כחלק מתהליך העיור והמחסור בשטחים פנויים, ערים רבות נאלצות לבנות תשתיות חיוניות בתת הקרקע. בין אלה, מתפקדות תשתיות התחבורה עתירות הנוסעים שעתידות לעבור שינויים משמעותיים עם כניסת המטרו והרכבת הקלה. תשתיות אלה יוצרות קושי הנדסי ומשפטי כאחד בשל מעברם מתחת למרקמים בנויים מה שמעלה את הצורך לחשוב מחדש על המרחב העירוני הרב שכבתי.
הפרויקט בוחן את ההשפעה של בניית תשתית תת קרקעית במרקם בנוי קיים תוך התמקדות במערכת המטרו שעתידה להיבנות בגוש דן. המטרו הינה רכבת תת קרקעית רציפה שתקיים מפגש עם מפלס הקרקע רק סביב התחנות שבה. לצורך כך, בניית התחנה מחייבת לעיתים הרס של רקמות בנויות ותיקות והרס של המרחב הנופי. אך האם אפשר להשתמש בתהליך ההרס לטובת העיר? הפרויקט בוחן את התחנה שעתידה להיבנות בכיכר מגן דוד בתל אביב שתביא להרס של שוק בצלאל ההיסטורי ושדרת מבנים על דופן רח' קינג ג׳ורג׳. הפרויקט טוען כי בבניית התחנה גלומות הזדמנויות מגוונות לחידוש המרקם הקיים ויצירת תחנה מקומית המשתלבת בייחודו ואופיו של המקום.