במחקר שלנו, אנו מנתחים כיצד חשיבה עיצובית (DT) ובמיוחד, תהליך ה-7D שפותח על ידי עזרי טרזי תומכים בלמידה מוטיבציונית.חקר המקרה מבוסס על תוכנית ג'אם-טק של משרד החינוך בישראל, המיושמת בעשרה בתי ספר תיכוניים בישראל מאז 2014.המחקר בודק את קיומם של רכיבי ARCS (תשומת לב, רלוונטיות, ביטחון עצמי ושביעות רצון) (Keller) ביישום החשיבה העיצובים בחקר המקרה. הממצאים מצביעים על כך ששיטת ה-7D כוללת את כל ארבעת האלמנטים של ARCS, אבל כאשר השיטה מועברת מהמורה לתלמידים, האלמנט הרביעי מתחיל לדעוך. התוצאה היא סדרה של המלצות למיצוי פוטנציאל המוטיבציה בפרוייקט Jam-Tech Jam-Tech משתמשים בשיטת 7D והמחקר בוחן אותה על ידי התמקדות באלמנטים של ARCS, תוך ניסיון להגיע להבנה גדולה יותר של חשיבה עיצובית ולמידה מוטיבציונית.